diumenge, 2 de juny del 2013

Conceptes varis

Pareix que fou ahir quan deixava de costat el companys de tota la meua vida i m'endinssava en una nova, coneguent a gent diferent de la que jo habia tractat fins ara.
I avui ja estem a dos de juny, no queda ni un mes per que s'acabe el curs, els meus companys ja están estudiant per al sel·lectiu.
El dimarts es l'aniversari de la meua cosina Julia, que complirá catorce any i ja porta més pits que jo, aquest mateix dia tinc l'examen de literatura de valencià del qual dependrá si em cau la tercera o aprove neta.
El dijou es l'aniversari del meu iaio al qui jo anomene popo perque de petita no m'eixia dir-li Conrado.
El diumenge es l'aniversari del meu amor i li tinc una sorpresa preparada que espere que siga sorpresa per a d'ell. Açí no terminen els aniversaris, el denou es el de la mare i el vint el meu, ja podré traure el carné quan m'el demanen... Tomaaaa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada