dimarts, 23 d’octubre del 2012

PROVA DE GRAU MITJÀ

Dáçí  dues setmanes tindran lloc les proves de valencià de grau mitjà, el deset d'octubre.
Aquesta es la tercera vegada que emb presente amb actitut positiva d'aprovar i fer-me amb el dictat que és on sempre faig errades. Per sort la primera prova no la tinc que tornar a repetir de nou i emb donen per vàlida la de juny.
Estic convençuda que escriure en el blog m'ajuda en aquest aspecte, per valorar l'escriptura i d'alguna manera també la parla oral, ja que es una "escriptura diari" i també fare l'examen oral de parlar amb els examinadors.
L'anterior vegada emb van fer-lis canatar una cançó en valencià i vaig escollir "la lluna te dos cares" d'aspencat, pero emb vaig quedar en blanc i només emb va eixir aquesta frase i damunt sense cap entonació.
Encara que me ho tornaré a dir...
SORT SARA!

4 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies! a Inma hi haura que donar-li sort per duplicat que ella te que fer la primera fase també...
      Estem en contacte;)

      Elimina
  2. Molts ànims! Recorda algunes de les consignes de classe: fes un esborrany, revisa tot el que escrigues, programa el temps ... Sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho faré, com vas dir ja, podriem fer algun dictat a classe per repassar ...

      Elimina