dimecres, 30 de gener del 2013

FEDERICA

Quan vas nàixer el 12 de febrer de 1905 ni te imaginaves la quantitat de accions en la teua vida que podrien afectar a altres sers humans que t'envoltaven i que ni encara havíen nascut, uns añs després ja teníes conciència dels teus actes i vas decidirte per la política i el sindicalisme anarquista espanyol per el que vas lluitar a la segona República española, i per alló vas arribar a ser la primera ministra dona que va arribar a ocupar aquest càrrec.
I a dia de hui no saben que va ser de tu, jo no termine de entendre res, perque tampoc m'ho han explicat com tu ho podries fer, pero tal volta a l'any que ve ja no et puga vore tots els dies, ni a tota la gent que portes dins i a la que conec desde fa sis anys.
No crec que hi haja potius suficients per separarnos, ni per tocar-te després de tot el que has lluitat, que vaig a fer jo sense tu? on vaig a anar? només volia un any més juntes, sense cambis, sense lios d'açí per allá i d'allá per açí... Només volia un any més!
Supose que als demés lis dona igual la meua situació, i la relació que tinc amb tu, pero no deurien pensar en ells, sino en nosaltres, en els meus beneficis, en que jo vaig a ser ells en un futur, i no tinc ni idea del que vuic, i a ells no lis importa gens!
Segur que hi ha mil formes de arreglar-ho, pero esta clar que no van a fer la que mes ens beneficie a nosaltres...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada